Wysyłka i dostawa
W sklepie NITULA.pl dokładamy wszelkich staran by nasze Rękodzieła
dotarły do Ciebie jak najszybciej i bezproblemowo!
Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności za pomocą karty kredytowej lub
systemu FONDY ( Blik i Przelewy 24.pl ) – od dnia uznania płatności na rachunku bankowym lub rachunku rozliczeniowego w systemie FONDY Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez Przewoźnika).
Wysyłka realizowana jest zazwyczaj w 5-10 dni roboczych. W przypadku produktów dostępnych w naszym Magazynie jest to zazwyczaj 5-7 dni roboczych, w zależności od sprawności
działania Przewoźnika.
Wszystkie nasze Przesyłki posiadają numer pod którym mozesz śledzić przebieg Dostawy.
Sklep NITULA.pl nie ponosi odpowiedzialności za sprawnośc działania wybranego przez naszych Klientów sposobu Dostawy, ze swojej strony przepraszamy za okazyjne zakłucenia będące
poza naszą kontrolą.
Wysyłka produktów ze statusem „na specjalne zamówienie” jest ustalana indywidualnie.
Paczki wysyłane są za pomocą:
Kurier InPost, koszt: 18 zł
Paczkomaty InPost, koszt: 14,99 zł
Tutaj możesz śledzić Twoją Paczkę: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Możliwy jest także Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy.
Wysyłamy też paczki do całej Europy (EU). Prosimy wtedy zainteresowanego o kontakt w celu ustalenia ceny.





Dostępne sposoby dostawy:

